vrijdag 7 november 2014

Het huwelijk.


Het is lang geleden dat ik een blog geplaatst hebt. Veel te lang geleden. Het was niet omdat ik er geen zin in had, of tijd. Het kwam omdat de afgelopen weken behoorlijk zwaar waren. Ik ben door een diep dal gegaan de afgelopen weken, maar klim er nu langzaam uit. Manlief is nu ruim 1 maand weg, we zitten dus weer op de helft en het aftellen kan weer beginnen. En dat is maar goed ook.

Na bijna 10 maanden uitzending, 4 keer afscheid nemen, en 4 keer door al die “ uitzendfase’s” gaan is het logisch dat het bij mij ook een keertje op is. Ik ben 9 maanden zo positief mogelijk geweest, maar deze uitzending valt me erg zwaar. Gelukkig heb ik een lieve familie die me de afgelopen weken uit het dal heeft getrokken, en is een gesprekje met de gevo van defensie ook heel fijn geweest. Het was voor het eerst dat ik echt inzag dat ik echt even hulp nodig had van buiten af. Gewoon om even te praten, je hart te luchten en vooral even boos te zijn.

Normaal is een militair een lange tijd thuis na een uitzending ( die uitzendbescherming) maar bij ons is dat dus niet zo. Manlief is in 1,5 jaar tijd 4 keer op uitzending voor in totaal 10 maanden en de tussenliggende maanden ( 2 of 3) ben je bezig met aan elkaar te wennen en je weer voorbereiden op de volgende uitzending. En dus heb je geen tijd om de problemen die in elk huwelijk voorkomen te bespreken en op te lossen. Je wilt natuurlijk in die 2 maanden dat hij thuis is geen ruzie maken maar in elk huwelijk zijn momenten dat je het met elkaar oneens bent. Tegen de tijd dat je er dan aan kan gaan werken moet het weer op “ hold” gezet worden omdat je man weer weg is. Problemen blijven dus sluimerend op de achtergrond even boven water komen maar onoplosbaar. Je hebt immers 2 personen nodig om iets op te lossen.

Die combinatie van telkens uitzendingen en “ huwelijksproblemen” zorgde ervoor dat mijn emotionele potje op was/is.  En dus heb ik een week elke dag lopen huilen en wist ik niet hoe ik in godsnaam verder moest. Na een zware week weet ik wel hoe ik verder moet. Hetzelfde als ik altijd doe, gewoon doorgaan! Nog een kleine maand doorbijten en dan is het echt voorbij. Dan komt een eind aan 10 maanden uitzending, het afscheid nemen, het alleen zijn en vooral het niet kunnen werken aan je huwelijk. Want ook een huwelijk is hard werken, een militair huwelijk misschien nog wel een beetje harder.

 

En geloof me, ik hou veel van manlief, heel veel. Dat is ook de reden dat wij samen zijn en blijven. Af en toe me ups en downs, maar we blijven voor elkaar kiezen. Ook als het minder gaat.










Groetjes Lynn.













 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, ik ben hier om een korte getuigenis met u te delen. Ik heb mijn man vele jaren verloren aan een andere vrouw toen hij mij en onze kinderen verliet. Ik was bijna mijn leven aan het beƫindigen maar ik besloot te blijven vanwege onze kinderen. Maar dankzij Dr. Okosu die me hielp mijn man uit de handen te krijgen van de slechte vrouw die voodoo op mijn man gebruikte om mijn gezin te breken. Dr. Okosu Mijnheer, deze getuigenis is een van mijn beloften aan u. Heel erg bedankt meneer, ik ben voor altijd dankbaar. Mijn man is nu terug en beter dan voorheen. Dr. Okosu komt uit Cambodja. E-mail is: drokosu01@gmail.com

    Help dit alstublieft te delen. Het kan gewoon nuttig zijn voor een buurman. Bedankt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedendag iedereen op dit forum. PAS OP VOOR VRIENDEN !!! Ik zal zeggen dat deze wereld inderdaad een wrede en slechte wereld is. Ik kon niet geloven dat mijn vriend me zoveel pijn zou kunnen doen. Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden. Ik ben al 4 jaar met mijn vriend aan het daten en onze relatie was prachtig en zoveel mensen wilden in mijn schoenen staan. Maar ineens veranderde de houding van mijn vriend zonder reden naar mij. Hij was niet langer liefdevol en zorgzaam zoals gewoonlijk. Het groeide van kwaad tot erger en elk klein ding dat ik doe, maakt hem erg boos. Ik werd gek. Hij begon me te bedriegen met verschillende dames en hij voelde zich er niet slecht over. Ik was in de war. Ik vroeg hem of ik iets verkeerds had gedaan, maar hij zei nee. Hij zei: ik ben deze relatie gewoon beu en ik heb tijd nodig om alleen te zijn. Ik heb bijna zelfmoord gepleegd. Mijn hart was gebroken. En net toen ik dacht dat alle hoop verloren was, kwam ik op internet enkele getuigenissen tegen over hoe Dr. Okosu huwelijken en relaties redde en ook ziekten genas. Ik heb via e-mail contact met hem opgenomen. Hij vertelde me dat mijn vriend betoverd was (Voodoo), wat werd gedaan door mijn goede vriend uit jaloezie. Ik kon het niet geloven totdat hij de betovering binnen enkele dagen verbrak en mijn vriend bij me terugkeerde. Toen kwam mijn vriendin om haar slechte daden te bekennen en ik was erg geschokt omdat dit een vriend is die we samen op een bord eten. Dank u DR OKOSU voor uw hulp en omdat u waar bent, bent u inderdaad door God gezonden.
    Zijn e-mailadres is drokosu01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen