maandag 25 augustus 2014

Goed nieuws!


Mijn dag kan niet meer stuk.

De laatste maanden had ik me er al bij neergelegd dat de missie waar  manlief voor op uitzending moet verlengd zou worden. En dus had ik me al helemaal ingesteld dat ik in december wel zou horen dat manlief ook volgend jaar zeker 2 keer op uitzending moest. Maar vandaag kreeg ik geheel onverwacht van manlief een whattsappje met heel goed nieuws. De missie word niet verleng! Alle details zou ik wel horen als hij thuis kwam, maar nog geen uur na het whattsappje stond het al op de voorpagina van nu.nl.

Zoals het er nu dus naar uit ziet ben ik vanaf december voorlopig klaar met de uitzendingen!!!!!

Oke, misschien dat hij volgend jaar nog even een maandje daarheen moet om mee te helpen afbouwen, maar dat weten we nu dus niet en dat laat ik mijn heerlijke dag ook niet verpesten.

Ik ben zo blij!

We hebben dus nog maar 1 uitzending te gaan en dan zal manlief waarschijnlijk zeker 1 jaar thuis zijn, en misschien zelfs veel langer. Dat zal toch ook wel raar zijn. Na 4 jaar een man die voor een heel jaar elke dag thuis is. Maar wel even fijn om een “ gewoon” gezinsleven te hebben, en niet meer bezig te zijn met uitzendingen, vertrekdatums, aankomstdatums, postpakketten, skype verbindingen die niet werken en alleen in bed slapen. En voor onze kinderen is het helemaal fijn. Een papa die niet na 2 of 3 maanden weer weg moet, en een papa die gewoon thuis is met alle feestdagen.

Het idee dat het na de volgende uitzending voorbij is met deze missie geeft mij nu al zoveel kracht om de komende uitzending goed te doorstaan. Ik kan nu echt gaan aftellen. En de volgende thuiskomst is geen tijdelijke thuiskomst maar een echte thuiskomst. Want manlief komt dan thuis om voorlopig thuis te blijven.

Groetjes Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten